Select Page
Covid-19Spremenjen način poslovanja

Spoštovani poslovni partnerji,
 
obveščamo vas, da so z namenom preprečevanja nadaljnjega širjenja korona virusa in odloka Vlade RS  spremenili način poslovanja v podjetju Stireks d.o.o. z dnem 16.11.2020
 
Poslovne partnerje prosimo, da ob naročilu materiala uporabljajo elektronske medije, spletno povpraševanje in telefonski kontakt z našim prodajnim osebjem.
 
Vstop v prodajni prostor podjetja pri prevzemu naročenega materiala je omejen in dovoljen samo posamično na podlagi dovoljenja predstavnika podjetja. Pred vstopom je potrebno obvezno uporabiti razkužilo za roke in v komunikaciji upoštevati minimalno razdaljo 1,5 m.
 
Prevzem naročenega in pripravljenega materiala je možen na podlagi pismene potrditve prodajnega osebja, pri čemer naj bi prevzem materiala potekal brez osebnega kontakta. Možna bo še vedno organizacija dostave s strani podjetja Stireks d.o.o., vendar lahko zaradi povečanega povpraševanja prihaja do zamud. 
 
Delovni čas pri dostavi in prevzemu materiala je skrajšan od ponedeljka do petka od 07:00 – 16:00 ure in v soboto od 07:00 - 12:00 ure.
 
Zahvaljujemo se vam  za upoštevanje navodil, saj bomo le ob obojestranskem upoštevanju navodil postopoma skupaj preprečili širjenje korona virusa.


Vaš partner Stireks d.o.o.